ورود و ثبت نام

نحوه ثبت نام و ثبت سفارش در سایت تکنولایف چگونه است؟

راهنمای خرید از تکنوموس

وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می توانید اطلاعات را ویرایش نمایید.
وارد حساب کاربری خود شوید، از قسمت مشخصات فردی ، مشخصات حقوقی را انتخاب کرده و موارد لازم را تکمیل کنید.
امکان ثبت سفارش حقوقی فقط برای کالاهایی امکان پذیر است که فروشنده آن تکنوموسباشد.
وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می‌توانید اطلاعات مربوط به شماره کارت بانکی را وارد نمایید.

شیوه ها و هزینه ارسال

هزینه های ارسال سفارش با توجه به آدرس مقصد و روش ارسال متفاوت است. شما می توانید در لینک زیر تمامی روش‌ها و هزینه های ارسال را مشاهده نمایید.


هزینه ارسال در تکنوموس چقدر است؟

حین ثبت سفارش، زمان تحویل سفارش توسط پیک تکنوموس به آدرس شما و زمان تحویل سفارش به شرکت پست و یا ماهکس برای شهرهای غیر تهران قابل مشاهده است.

 روش‌ ارسال باربری فقط برای کالاهای سنگین مثل تلویزیون های با ابعاد ۶۵ اینچ به بالا و یخچال های بیشتر از 7 فوت امکان پذیر است. 
شما می توانید هم به‌صورت اینترنتی و هم با استفاده از کارت خوان، مبلغ سفارش را پرداخت نمایید.
برای سفارش های تهران، اسلام شهر و کرج درصورتی که وضعیت سفارش در حالت تحویل به پیک نباشد می توانید آدرس را تغییر بدهید.
برای سفارش هایی که توسط پست و ماهکس و باربری ارسال می شوند امکان تغییر آدرس وجود ندارد.

فرایند ثبت سفارش

عموما دلیل این اتفاق اختلال مربوط به درگاه بانکی است. درصورت بروز این مشکل، مبلغ پرداخت شده طی ۷۲ ساعت به حساب بانکی شما بازگردانده می شود.
خیر، امکان اضافه کردن کالا به سبد خرید بعد از ثبت سفارش وجود ندارد.
حین دریافت کالا حتما باید کارت ملی و کد تحویل ارسال شده از طریق پیامک را ارائه نمایید.
در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

پیگیری سفارش

برای سفارش های تهران، اسلام شهر و کرج امکان لغو کالا وجود دارد.
برای سفارش هایی که با پست، ماهکس و باربری ارسال می شوند فقط تا  زمانی می توانید سفارش را لغو نمایید که سفارش در وضعیت آماده ارسال باشد.
پس از تحویل کالا ، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، آخرین سفارش ها را مشاهده کرده و با کلیک روی مشاهده جزئیات، نسبت به دریافت فاکتور و چاپ آن اقدام کنید.
۴۸ ساعت بعد از تحویل کالا می توانید بیمه نامه را در حساب کاربری خود مشاهده کنید.
برای دریافت بیمه نامه در حساب کاربری به بخش سفارش های من و سپس سفارش های تحویل شده مراجعه کنید. در ادامه با کلیک روی مشاهده سفارش بیمه نامه نمایش داده می شود.
در حال حاضر ادغام سفارش ها امکان پذیر نیست.
همکاران ما از طریق تماس تلفنی و یا پیام کوتاه به شما اعلام می کنند.
تا ۲۴ ساعت سفارش شما در فروشگاه باقی می ماند و می توانید در زمان تعیین شده سفارشتان را تحویل بگیرید.
پس از ثبت سفارش و تحویل بسته به پست، کد رهگیری به شماره تماس شما در قالب پیام کوتاه ارسال می شود. با وارد کردن این شماره در سامانه رهگیری پستی مرسولات می توانید وضعیت بسته را بررسی کنید.

فرایندهای مرجوعی

بعد از مشاهده ایراد ظاهری، تا یک ساعت اول بعد از تحویل سفارش ایراد را به پشتیبانی اعلام کنید.

نحوه مرجوع کالا را در صفحه زیر بخوانید؛


رویه های بازگرداندن کالا

کالا را به همراه تمام لوازم جانبی و بسته بندی اصلی آن به آدرس تکنوموس ارسال کنید.
 اگر کالا الکترونیکی و دارای رمز عبور است، لطفاً قبل از ارسال آن، رمز عبور را حذف کنید.
از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید.
از زمان دریافت کالا ۷ روز مهلت تست دارید و در این مدت می توانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید. در صورتی که کالای شما خارج از مهلت تست ۷ روزه با مشکلی مواجه شود می توانید با گارانتی مورد نظر تماس گرفته و مشکل را اعلام کنید.
از زمان دریافت کالا ۷ روز مهلت تست دارید و در این مدت می توانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید
بله، درصورتی که  بسته بندی کالا باز نشده و پملپ جعبه مخدوش نشده باشد می توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه ای عودت بدهید.

گارانتی شرکت‏ های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است، برای اطلاع از شرایط گارانتی با شرکت‌ گارانتی کننده تماس بگیرید.

پس از تحویل کالا به تکنولایف، کالا بررسی و نتیجه آن طی 72 ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.


رویه های بازگرداندن کالا را در لینک درج شده بخوانید.

با پشتیبانی تکنولایف (02112345678) تماس بگیرید و درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.
بله، یکی از شرایط مرجوع کالا مغایرت کالای دریافت شده با کالای ثبت سفارش شده است و در مهلت تست ۷ روزه می توانید کالا را عودت بدهید.

سایر موارد

اگر کالایی که سفارش داده اید شامل گارانتی است . گارانتی از زمان خرید شما به صورت اتوماتیک فعال می شود.
اگر کالایی که سفارش داده اید، شامل گارانتی است، گارانتی از زمان خرید شما به صورت اتوماتیک فعال می شود.

بله، برای اطلاعات کامل به صفحه زیر مراجعه نمایید.


راهنمای خرید اقساطی از تکنوموس

سبد خرید فروشگاه

سبد خرید شما خالی است

می توانید تمام محصولات موجود را بررسی کرده و برخی از آنها را از فروشگاه خریداری کنید

بازگشت به فروشگاه
فروشگاه
جستجو
حساب
0 پسندیده
0 خرید